Prečo a či vôbec je vyváženosť marketingového rozpočtu dôležitá? A aký má súvis rovnováha s cestu zákazníka? Touto epizódou podcastu sa zamýšľam nad rovnováhou a teda čo pre mňa ako podnikateľa znamená vyváženosť? Leitmotívom úvahy je otázka: Ako porozumieť rovnováhe rozpočtov? 

 

V úvode rozoberám obrázkovú asociáciu, význam slova a následne poskladám súvislosť rovnováhy s cestou zákazníka. Pokračujem s prerámovaním pohľadu, marketingovou výzvou v tomto týždni a načrtnutím prvého kroku.

 

🟡 Rezervácia knihy Zákaznícky Pixel® na https://www.marketingovykanal.sk/#formular 

Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i modulárna služba, ktorá sprevádza firmy mapovaním a dizajnovaním cesty zákazníka. Jej prínos spocíva v tom, že vytvára ucelený obraz o nákupnom správaní a hodnotovej inovácii.

 

😎 Knihu s metodikou a šablónou biznis modelu získate bezplatne. Dôvod? Ten vám poviem v prvom e-maile. Rezerváciou získate ukážku workshopu dizajnovania cesty zákazníka a mapy 

 

💬 Ak chcete expertný pohľad na cestu zákazníka, procesy a zákaznícku skúsenosť (cx) –  ponúkam 30-minút formou rýchleho a úderného workshopu. Termín a čas si viete dohodnúť na odkaze calendly.com/lukas-franko/

 

⚙️ Počas štruktúrovaného workshopu sa porozprávame o možnostiach auditu, mapovania a dizajnovania cesty zákazníka. Alebo aj o možnostiach starostlivosti o cestu zákazníka a zákaznícku skúsenosť.

 

📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Viac info na webe https://www.marketingovykanal.sk

 

VYPOČUJTE SI PODCAST NA PLATFORMÁCH

🎬 YouTube: https://bit.ly/YT-MarketingovyKanal

🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

 

SLEDUJTE MARKETINGOVÝ KANÁL

👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

 

KAPITOLY EPIZÓDY

0:00 Úvod

1:23 O rovnováhe

10:04 Prerámovanie

11:10 Výzva 25/16/22

11:33 Prvý krok

12:16 Ďalšie kroky

#podcast #marketingovykanal #rovnovaharozpoctov #vyvazenost #cestazakaznika #zakaznickypixel #marketing #customerexperience #userexperience #entrepreneurship #spokojnyzakaznik #zakaznickaskusenost #cx #strategy #cjm #customerjourney #marketingvsego