No menu items!
Viac

    V epizóde premýšľam o tom, ako vyzerá budúcnosť tohto podcastu. Prečo som zmenil názov z Marketingový Kanál na Zákaznícky Pixel? Čo sa pre vás mení a čo mám pre vás pripravené? A ako súvisí táto zmena s cestou zákazníka?

     

    🟡 Rezervácia knihy na https://www.zakaznickypixel.sk/#formular 

    Zákaznícky Pixel® je názov knihy, ale i hybridná a modulová služba, ktorá sprevádza podnikateľov procesom mapovania a dizajnovania cesty zákazníka.

     

    💬 Počas 45 min. konzultácie sa porozprávame o ceste zákazníka (cj) a možnostiach zlepšovania zákazníckej skúsenosti (cx,ux,px). Termín a čas si môžete vybrať na https://calendly.com/lukas-franko/ 

     

    📨 Ak máte otázku, napíšte mi na [email protected]. Ďalšie info na webe https://www.zakaznickypixel.sk 

     

    VYPOČUJTE PODCAST NA PLATFORMÁCH

    🎬 YouTube: https://www.youtube.com/@zakaznickypixel  

    🎧 Apple: https://apple.co/3zbt8dK

    🎙 Spotify: https://spoti.fi/344KqOh 

    🎵 Google: https://bit.ly/GPODCAST-MarketingovyKanal

     

    SLEDUJTE ZÁKAZNÍCKY PIXEL

    👍 Facebook: https://www.facebook.com/marketingovykanal/ 

    📷 Instagram: https://www.instagram.com/marketingovykanal/ 

    👤 LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/marketingovykanal/ 

    ▶️ YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCYixXp6mqBsuaThdGRHQXSA

     

    KAPITOLY EPIZÓDY

    0:00 Úvod

    1:18 O podcaste

    14:32 Prerámovanie

    16:20 Ďalšie kroky

     

    #podcast #zakaznickypixel #dizajnsluzieb #cestazakaznika #zakaznickaskusenost #spokojnyzakaznik #customerexperience #servicedesign #customerjourney #sd #cx #cj #cjm

    Podcast Zákaznícky Pixel: Niečo končí, niečo začína | podcast ep.65 - https://youtu.be/Z_-LHg6bNYY