Každý pracovný deň 3-5 minútový podcast s praktickými tipy a inšpiráciami, ako posunúť seba a svoj biznis výrazne dopredu.

episode thumbnail

#0 Čo očakávať?

Či už ste manažér, obchodník, alebo podnikateľ (alebo ním chcete byť v budúcnosti), tento podcast vám ukáže skratky k lepším…

Či už ste manažér, obchodník, alebo podnikateľ (alebo ním chcete byť v budúcnosti), tento podcast vám ukáže skratky k lepším…

Epizódy

episode thumbnail

Zakázané témy

Ako reagovať, keď začne váš obchodný partner konšpirovať a otvárať zakázané a citlivé témy? Čo ak máte rovnaký a čo…

Ako reagovať, keď začne váš obchodný partner konšpirovať a otvárať zakázané a citlivé témy? Čo ak máte rovnaký a čo…

episode thumbnail

Aktívne ne-počúvanie

Ak ste manažér, alebo obchodník, kolegovia a klienti vám povedia všetko. Stačí sa dobre spýtať a hlavne aktívne počúvať. Tu…

Ak ste manažér, alebo obchodník, kolegovia a klienti vám povedia všetko. Stačí sa dobre spýtať a hlavne aktívne počúvať. Tu…

episode thumbnail

Pozornosť

Ľudia udržia pozornosť oveľa kratšie, ako si myslíte. Ako ju udržať, aby sa vaše publikum nepozeralo na mobily, ani notebooky,…

Ľudia udržia pozornosť oveľa kratšie, ako si myslíte. Ako ju udržať, aby sa vaše publikum nepozeralo na mobily, ani notebooky,…

episode thumbnail

Zvyšovanie cien

Je len otázkou času, kedy budete vo firme zvyšovať ceny, alebo znovu zvyšovať ceny. Najväčšou výzvou nie je to, ako…

Je len otázkou času, kedy budete vo firme zvyšovať ceny, alebo znovu zvyšovať ceny. Najväčšou výzvou nie je to, ako…

episode thumbnail

Zastaralé techniky

Nielen technológie. Ale jj vedenie ľudí, systém predaja a samotný predaj zastarávajú. Čo už sa nepoužíva?

Nielen technológie. Ale jj vedenie ľudí, systém predaja a samotný predaj zastarávajú. Čo už sa nepoužíva?

episode thumbnail

Efekt cenového ukotvenia

Ako odkomunikovať cenu tak, aby sa zdala zákazníkovi atraktívna? Vďaka efektu ukotvenia

Ako odkomunikovať cenu tak, aby sa zdala zákazníkovi atraktívna? Vďaka efektu ukotvenia

episode thumbnail

Priveľa informácií

Koľko informácií je pri predaji potrebných a koľko je už kontraproduktívnych?

Koľko informácií je pri predaji potrebných a koľko je už kontraproduktívnych?

episode thumbnail

Flexibilné plánovanie

V treťom štvrťroku firmy tvoria plán tržieb a nákladov na nasledujúci rok. Ako to urobiť, keď nemáte dostatok informácii?

V treťom štvrťroku firmy tvoria plán tržieb a nákladov na nasledujúci rok. Ako to urobiť, keď nemáte dostatok informácii?

episode thumbnail

Vzťahy v biznise

Ľudia nekupujú od firiem. Kupujú od ľudí. Každý zákazník by vám mal dať 10 bodov z 10 v troch kategóriách:…

Ľudia nekupujú od firiem. Kupujú od ľudí. Každý zákazník by vám mal dať 10 bodov z 10 v troch kategóriách:…