„Má excelentný prehľad o ponúkaných službách hotela a zabezpečuje ich správne fungovanie, dohliada na výber dodávateľských surovín, ich správne spracovanie, dodržiavanie hygieny a to vrátane spracovania odpadu“, vysvetlila náplň práce F&B manažéra (food and beverage manager) Iveta Pupišová z Akadémie Hoteliera v piatom dieli Hotel podcastu.

V podcaste sa tiež dozviete: 

▶️ čo všetko rieši F&B manažér v tomto najnáročnejšom oddelení hotela 

▶️ prečo je dôležité odporučiť klientovi tie najlepšie externé služby mimo hotela 

▶️ podľa čoho vybrať ideálne vybavenie do kuchyne 

▶️ kto je „concierge“, čím vie odbremeniť recepciu a akým prínosom je pre hotel 

▶️ o aplikáciách a budúcnosti hotelových služieb 

▶️ čo všetko sa F&B manažéri naučia v kurze od Akadémie Hoteliera

HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_house.