HOTEL podcast – Z kuchyne až na stôl

„V gastro-oddelení sú veľmi zásadné práve vzťahy medzi čašníkmi a kuchyňou.“ povedala na úvod šiesteho dielu Hotel Podcastu Iveta Pupišová z Akadémie Hoteliera. Oboznámila aj o tom, na čo si dať pozor, čo zlepšiť a čo si všímať po celej ceste jedla z kuchyne, až na stôl k hosťovi. Dôležité predsa je, aby bol s dobre odvedenou prácou spokojný nie len hosť, ale aj personál reštaurácie.

V podcaste sa tiež dozviete: 

▶️ ako by v žiadnom prípade servírka nemala vyzerať a čo je naopak správne
▶️ o dôležitosti uvedenia a usmernenia hostí už pri vstupe do reštaurácie
▶️ 2 zaujímavé tipy ako zlepšiť harmóniu vo vzťahoch medzi čašníkmi a kuchármi 
▶️ v akom prípade si čašník môže dovoliť osloviť hostí s otázkou, či si želajú nechať „všimné“ za jedlo a odvedené služby
▶️ ako môže hosť oceniť čašníka či šéfkuchára aj vo vašej reštaurácii 

HOTEL podcast vám prináša Iveta Pupišová a Akadémia Hoteliéra v spolupráci s PODCAST_house.