Komunikačná stratégia, sociológia, branding ale aj homeschooling, neurodiverzita a ďalšie. Podcast o nás: Kristína a Jan, Ideology by The Parents.
Kategórie: Biznis Marketing Spoločnosť a kultúra
Epizódy

Naše deti s Aspergerom
Dali sme si s podcastami letnú prestávku. No už sme pri sile aj pri mikrofónoch a dokonca prvýkrát s hostkou!…
Dali sme si s podcastami letnú prestávku. No už sme pri sile aj pri mikrofónoch a dokonca prvýkrát s hostkou!…

Wins a fuckups v našej susedskej komunite a jej brandingu
Pred pár rokmi sme sa pustili do vytvárania susedskej komunity v našej bytovke. Teraz od toho máme prestávku, no chceme…
Pred pár rokmi sme sa pustili do vytvárania susedskej komunity v našej bytovke. Teraz od toho máme prestávku, no chceme…

Sám sebe stratégom #6: Logo je jazyk, dobre ho zvážte
Ak nemáme budget na to, aby sme ľuďom do hláv „natlačili“ význam, potom nevyhnutne potrebujeme kvalitné a dobre premyslené logo….
Ak nemáme budget na to, aby sme ľuďom do hláv „natlačili“ význam, potom nevyhnutne potrebujeme kvalitné a dobre premyslené logo….

Sám sebe stratégom #5: Zachránia hranolky svet?
Čo by autisti povedali na domáce, ručne robené hranolky? Prečo hranolka nikdy nie je sama, a môžu hranolky zachrániť svet?…
Čo by autisti povedali na domáce, ručne robené hranolky? Prečo hranolka nikdy nie je sama, a môžu hranolky zachrániť svet?…

O vzdelávaní 3/3
Učiť sa poznávať a mať z toho radosť je viac „než naučiť sa a vedieť.“ Žijeme v príliš rýchlo sa…
Učiť sa poznávať a mať z toho radosť je viac „než naučiť sa a vedieť.“ Žijeme v príliš rýchlo sa…

O vzdelávaní 2/3
Cieľom vzdelávania by nemala byť rovnakosť, ale rôznorodosť talentov a ich uplatnenia. Každé dieťa sa učí inak a má iné…
Cieľom vzdelávania by nemala byť rovnakosť, ale rôznorodosť talentov a ich uplatnenia. Každé dieťa sa učí inak a má iné…

O vzdelávaní 1/3
Nie povinnosť a vynucovanie, ale záujem a zvedavosť sú hnacím motorom poznávania. Čo sa majú deti (a dospelí) učiť? Ako…
Nie povinnosť a vynucovanie, ale záujem a zvedavosť sú hnacím motorom poznávania. Čo sa majú deti (a dospelí) učiť? Ako…

Sám sebe stratégom #4: O obsahu, ktorý nevidno
O limitoch pozicioningu v praxi, o pasci vlastných motivácií a túžob, o odbornosti a témach, ktoré k významu síce môžu…
O limitoch pozicioningu v praxi, o pasci vlastných motivácií a túžob, o odbornosti a témach, ktoré k významu síce môžu…