Ak podcast správne uchopíte a budete s ním cielene pracovať, dokážete z neho vybudovať svoj nový obchodný kanál.

Jaro sa venuje obchodu od roku 2006 a podcastom od roku 2018. Rozhodol sa tieto skúsenosti prepojiť. Z voľnočasovej aktivity sa postupom času stal biznisový projekt s vlastným štúdiom.

Chcete začať s podcastom? Alebo už podcast máte a nie ste spokojný s výsledkami, ktoré vám prináša? Jarova firma sa venuje okrem produkčnej činnosti primárne podcastovým konzultáciám a ukazuje firmám a jednotlivcom, ako z podcastov vybudovať svoj nový obchodný kanál.

Epizódy

episode thumbnail

05: O čom v podcaste hovoriť a čo ak to nebude nikto počúvať?

3 pomerne časté obavy ľudí, ktorí uvažujú nad vlastným podcastom. 🎤 Ja nie som moderátor, nemám dobrý hlas 🗣 Neviem,…

3 pomerne časté obavy ľudí, ktorí uvažujú nad vlastným podcastom. 🎤 Ja nie som moderátor, nemám dobrý hlas 🗣 Neviem,…

episode thumbnail

03: 4 tipy pre dobrý názov podcastu

Vytvoriť názov podcastu nemusí byť úplne jednoduchá úloha. A preto sa dnes sa vami podelím o 4 tipy, ktoré vám…

Vytvoriť názov podcastu nemusí byť úplne jednoduchá úloha. A preto sa dnes sa vami podelím o 4 tipy, ktoré vám…

episode thumbnail

02: Na čo často zabúdame pri tvorbe obsahu?

Predstavte si, že ste finančný maklér. Dohodnete si stretnutie s klientom… zazvoníte… otvoria sa dvere… a vy prvé, čo poviete…

Predstavte si, že ste finančný maklér. Dohodnete si stretnutie s klientom… zazvoníte… otvoria sa dvere… a vy prvé, čo poviete…