Ak podcast správne uchopíte a budete s ním cielene pracovať, dokážete z neho vybudovať svoj nový obchodný kanál.
Jaro sa venuje obchodu od roku 2006 a podcastom od roku 2018. Rozhodol sa tieto skúsenosti prepojiť. Z voľnočasovej aktivity sa postupom času stal biznisový projekt s vlastným štúdiom.
Chcete začať s podcastom? Alebo už podcast máte a nie ste spokojný s výsledkami, ktoré vám prináša? Jarova firma sa venuje okrem produkčnej činnosti primárne podcastovým konzultáciám a ukazuje firmám a jednotlivcom, ako z podcastov vybudovať svoj nový obchodný kanál.
Kategórie: Ako na Biznis Marketing Vzdelávanie
Epizódy

06: Robte viac sebeckých podcastov
Ak robíte rozhovorové podcasty, jedna z najväčších vyziev je, aby výsledný rozhovor nebol iba povrchný pokec 🤮 Ako tomu zabrániť?…
Ak robíte rozhovorové podcasty, jedna z najväčších vyziev je, aby výsledný rozhovor nebol iba povrchný pokec 🤮 Ako tomu zabrániť?…

05: O čom v podcaste hovoriť a čo ak to nebude nikto počúvať?
3 pomerne časté obavy ľudí, ktorí uvažujú nad vlastným podcastom. 🎤 Ja nie som moderátor, nemám dobrý hlas 🗣 Neviem,…
3 pomerne časté obavy ľudí, ktorí uvažujú nad vlastným podcastom. 🎤 Ja nie som moderátor, nemám dobrý hlas 🗣 Neviem,…

04: Rozhovorový podcast: Prečo nemusí byť vhodný pre váš projekt?
Rozhovorové podcasty sú obľúbeným a často využívaným formátom. Nahrávanie rozhovorového podcastu však nemusí byť tým najlepším riešením pre každý jeden…
Rozhovorové podcasty sú obľúbeným a často využívaným formátom. Nahrávanie rozhovorového podcastu však nemusí byť tým najlepším riešením pre každý jeden…

03: 4 tipy pre dobrý názov podcastu
Vytvoriť názov podcastu nemusí byť úplne jednoduchá úloha. A preto sa dnes sa vami podelím o 4 tipy, ktoré vám…
Vytvoriť názov podcastu nemusí byť úplne jednoduchá úloha. A preto sa dnes sa vami podelím o 4 tipy, ktoré vám…