Tvorcovia podcastov bez rozmýšľania publikujú svoje podcasty na Spotify, Apple a Google Podcastoch. YouTube má viac ako 2,2 miliardy aktívnych používateľov.
V posledných prieskumoch počúvanosti podcastov bol YouTube na popredných miestach. Ľudia využívajú platformu nielen na pozeranie videí, ale aj počúvanie hudby.
Podľa Google používa YouTube na počúvanie hudby viac ako miliarda používateľov. Spotify má necelých 400 miliónov používateľov.
Podcasteri už roky diskutujú, či dávať alebo nedávať podcasty na YouTube. V posledných rokoch experti ako napríklad Tom Webster z Edison Research odporúčajú pridávať podcasty aj na YouTube.
Automatické pridávanie podcastov na YouTube
Služba Headliner už dlho pomáha tvorcom podcastov s promovaním ich relácií. Umožňuje ľahko tvoriť audiogramy, teda video z audia.
Pre používanie potrebujete mať na Headlineri účet a v časti Projects si jednoducho prepojíte svoj podcast.
Potom musíte pridať novú automatizáciu pre videá v plnej dĺžke (“Full Length Videos”) s automatickým pridávaním na YouTube nastaveným na “Yes”.
Po nastavení vždy, keď zverejníte podcast, Headliner automaticky odošle video na váš YouTube kanál.
Služba odporúča nastaviť publikovanie ako súkromné, aby ste mohli podľa potreby upravovať popis a názov.
Podrobnejšie informácie nájdete na blogu Headliner.