Ako každá oblasť v on-line marketingu, aj affiliate marketing bol pomerne masívne ovplyvnený aktuálnou bezpečnostnou situáciou okolo koronavírusu. Vďaka vzniknutej situácii extrémne vystrelili hore vybrané produktové kategórie a tým pádom aj celkový výkon affiliate kampaní v týchto segmentoch išiel výrazne hore. Nielen o dopadoch koronavírusu na affiliate marketing sa náš CEO Michal Král rozprával s Robertom Studeným zo spoločnosti VIVnetworks, spolumajiteľa najväčšej affiliate siete v CEE, ktorá disponuje tímom 36 odborníkov, 12 národností a pobočkami v 5 štátoch.

V rozhovore sa dozviete:
0:48 – Ako ovplyvnil Koronavírus inzerentov a publisherov v affiliate sieti VIVnetworks?
2:44 – Aký je nárast transakcií v affiliate sieti oproti očakávaniam?
3:55 – Aký bol počet transakcií alebo sprostredkovaného obratu za marec 2020?
4:28 – Ako klienti VIVnetworks zvládajú momentálny nápor objednávok?
6:12 – Ako reagujú publisheri na prípadné pozastavenia spoluprác?
8:03 – Vedia publisheri automatizovane, podľa aktuálnej situácie, meniť linky odkazujúce na inzerentov?
9:02 – Ktoré typy publisherov vo všeobecnosti dosahujú najvyšší výkon?
12:57 – Ako technicky odlíšiť publishera, ktorý vytvára dopyt od publishera, ktorý dotiahne predaj, napríklad cez zľavový kupón?
18:47 – Sú pokročilé nastavenia provízií štandardné alebo ich využívajú len väčší inzerenti?
19:47 – Čo odlišuje úspešných publisherov od tých menej úspešných?
22:39 – Využívajú publisheri na získanie návštevnosti aj platené kanály?
23:28 – Dávajú inzerenti publisherom nejaké obmedzenia, čo sa týka platených reklám?
24:31 – Ako inzerenti vyhodnocujú prípadnú kanibalizáciu- predaj, ktorý by dostali aj bez podpory publishera?
26:31 – Má inzerent informácie o štruktúre návštevnosti publishera?
28:49 – Aké sú rozdiely medzi úspešným a menej úspešným inzerentom?
31:08 – Akým spôsobom môže nový inzerent vo VIVnetworks zaujať publisherov?
32:28 – Používa sa affiliate marketing aj ako SEO nástroj?
33:14 – Aké sú spôsoby ochrany voči nekalým praktikám publisherov?
34:52 – Ako vidí Robert Studený affiliate marketing do budúcnosti?
37:41 – Nakoľko je pre inzerenta rozbehnutie affiliate programu finančne a časovo náročné?
39:37 – Okrem provízie za predaj sú aj iné aktivačné alebo paušálne poplatky, ktoré platí inzerent affiliate sieti?
39:54 – Ako zistí affiliate sieť, že bola objednávka stornovaná alebo tovar nebol prebraný?
42:31 – Záverečné odporúčanie od Roberta Studeného pre tých, ktorí zvažujú affiliate marketing.

Viac o službách VIVnetworks sa dozviete nat: https://www.vivnetworks.com/

Tip 1:  Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.  

Tip 2: Naše rozhovory môžete počúvať aj s parádnym videom z Forbes Business Lounge na našom Youtube kanáli: https://www.youtube.com/pricemaniaacademy  

Tip 3:  Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.  

Tip 4: Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.