Zákaznická podpora je v e-commerce často kľúčová z pohľadu spokojnosti zákazníkov aj samotného predaja. Najmä v zahraničí dnes veľkí hráči využívajú externé call centrá a celé support tímy. Na Slovensku je jedným z popredných partnerov spoločnosť CreditCall, ktorej spoluzakladateľ Juraj Balogh v rozhovore porovnal výhody a nevýhody interného support tímu voči externému partnerovi. Najmä pred top sezónou v e-commerce vám tento rozhovor pomôže lepšie sa pripraviť a maximalizovať tak obrat aj spokojnosť vašich zákazníkov.

V rozhovore sa dozviete:
00:45 – ako vníma Juraj dôležitosť zákazníckej podpory v rámci prevádzky e-shopu
03:40 – aké sú výhody a nevýhody interného support tímu voči externému (outsourcingu) a aké všetky náklady si treba spočítať pri rozhodovaní
07:00 –  ako dokáže externý partner zabezpečiť kvalifikované odpovede aj pri špecializovanom sortimente e-shopu (znalostná báza)
8:00 – aké typy dopytov najčastejšie prichádzajú zo strany koncových zákazníkov e-shopov a cez ktoré kanály komunikujú
9:42 – aké konkrétne komunikačné kanály dokáže CreditCall zastrešiť
11:15 – akým spôsobom je zabezpečená kvalita komunikácie pri 160+ operátoroch a 4 lokáciách a ako si ju vie klient skontrolovať
13:45 – ktoré trhy/jazyky vie CreditCall pokryť z pohľadu expanzie e-shopov
15:25 – pre ktoré segmenty alebo veľkosti e-shopov je outsourcing supportu vhodný
16:32 – prípadová štúdia klienta z e-commerce s konkrétnymi číslami a výsledkami po prechode na externý support
23:05 – ako si reálne porovnať nákladovú stránku interného support tímu voči outsourcingu
26:00 – ako dnes riešia support veľké SK/CZ e-shopy a aký je celkový trend
27:05 – ako využívať support tím aj na aktívny predaj tovaru alebo služieb a teda zvyšovanie hodnoty zákazníka
29:45 – vníma Juraj nejaký rozdiel medzi B2C vs. B2B supporte pre zákazníkov
30:50 – čo by Juraj poradil ohľadom top sezóny v e-commerce, ako sa najlepšie pripraviť na nápor

Tip 1:
Dajte nám follow a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Sledujte naše rozhovory aj so špičkovým videom v prestížnej Forbes Business Lounge:
www.youtube.com/user/pricemaniaacademy

Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog.

Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://www.ecommerce-katalog.sk.