Kríza produkuje lídrov. Náš premiér namiesto upokojovania situácie a občanov zvolil komunikačnú stratégiu založenú na emocionálnych tlačovkách a trollingu na Facebooku. Boli sme teda zvedaví, ako to vnímajú ľudia. Položili sme im jednoduchú otázku: Pomenujú po Igorovi Matovičovi skôr námestie alebo diagnózu? Vyšlo to na diagnózu.
Ak chcete, aby vaša značka pôsobila ako líder, neinšpirujte sa premiérom.
Sociálne siete dokážu vytvárať silnejší obraz o značkách než ich práca v teréne, produkt a jeho kvalita. Táto kríza ukázala, že značky so silnou dlhodobou social media stratégiou a s rozvážnymi manažérmi dokázali situáciu využiť, správne uchopiť, zabrať a pomôcť svojmu biznisu.
O tom, ako v spoločnosti Škoda Auto Slovensko zareagovali na krízu, a o tom, prečo by sa počas krízy značky nemali báť komunikovať sme sa zhovárali s Martinom Kukoľom z agentúry Socialists, a Jánom Steyrerom zo spoločnosti Škoda Auto Slovensko.
Striking Back Podcast nájdete na Spotify, Apple Podcasts, Youtube Striking Back Coalition, alebo iných podcastových platformách.
Ak vás táto téma zaujala , alebo by ste sa radi dostali k nášmu exkluzívnemu in-house prieskumu, či blogu, viac sa dozviete na www.strikingback.sk .