A je tu špeciálne veľkonočné vydanie podcastu, v rámci ktorého sa dozviete niečo viac o pomerne málo aktívne a cielene podporovanej súčasti rozvoja a šírenia dobrého mena – o tzv. evanjelizátoroch (evangelists) vašej značky.
OBSAH PODCASTU:
Kto sú evanjelizátori a prečo im tak hovoríme (vrátane malého biblického okienka)?
Kedy budú mať vaši zákazníci a fanúšikovia chuť šíriť dobré meno a posolstvo vašej značky?
Koľko % vašich zákazníkov sú inovátori a tzv. skorí adaptéri, prečo je to dôležité a ako využiť krivku difúzie inovátorstva vo váš prospech?
PS: podcast som nahrával presne na Veľkonočnú nedeľu a tak téma evanjelizácie mala celkom zaujímavý kontext 🙂
Prajem všetkým príjemné počúvanie a tak ako vždy, aj teraz budem vďačný za všetky nápady, tipy, inšpirácie a spätnú väzbu.