Desiatky, maximálne jednotky percentuálnych bodov. Presne toľko od seba v najnovšom volebnom modely agentúry NMS Market Research pre denník SME delí hlavných kandidátov na prezidenta Ivana Korčoka a Petra Pellegriniho.
Kým prvé kolo by s miernym náskokom vyhral práve Korčok, v druhom by ho o tri percentuálne body predbehol Pellegrini. Ďalší kandidáti, ako Štefan Harabin, Ján Kubiš, či Andrej Danko ostávajú ďaleko za nimi.
Otázne je, čo všetko sa ešte za dva mesiace, ktoré sa určite ponesú v duchu silnejúcej kampane, zmení.
O volebných preferenciách, ale aj o možných zmenách, ku ktorým ešte určite príde, sa Eva Frantová v podcaste Dobré ráno rozpráva s analytikom spoločnosti NMS Market Research Mikulášom Hanesom.
Zdroj zvukov: RTVS, TV Markíza
Odporúčanie:
Na Slovensko sa chystá expandovať poľský reťazec Biedronka. Aj keď jeho príchod je ešte zahalený otáznikmi, pôjde zrejme o najväčšiu udalosť od príchodu Lidla v roku 2004. Ak sa chcete dozvedieť viac o tom, kedy a ako Biedronka vstúpi na slovenský trh, aké produkty bude mať na pultoch a s akými cenami sa bude snažiť osloviť zákazníkov, odporúčam text kolegu Tomáša Vašutu z redakcie Index s názvom „Zažije Slovensko maloobchodnú vojnu? Poliaci to inak robiť nevedia“.
–
–
Odoberajte aj audio verziu denného newslettra SME.sk s najdôležitejšími správami na sme.sk/brifing
–
Odoberajte mesačný podcastový newsletter nielen o novinkách SME na sme.sk/podcastovenovinky
–
Ďakujeme, že počúvate podcast Dobré ráno.