Dajana Varga Rodriguez začala ako 19 ročná šiť kabelky pre seba a kamarátky. Vtedy ešte netušila, že z koníčka popri škole postupne vyrastie úspešné podnikanie a kabelkou slovenskej značky Dajana Rodriguez s vyšitými iniciálkami DJ sa budú pýšiť ženy aj za slovenskými hranicami. Dnes je Dajana tvárou a hlavnou kreatívnou silou svojej firmy, ktorá za posledný rok dosiahla obrat 2,3 milióna eur.
V podcaste s nami zdieľala svoje skúsenosti s budovaním a propagáciou luxusnej značky vrátane nečakaných prekážok, ktoré tento proces skomplikovali. Dozvieš sa, v ktorých aspektoch produktu sa odzrkadľuje jeho luxusnosť, v čom je špecifická komunikácia luxusnej značky a ako k nej pristupovať. V závere epizódy nájdeš pár tipov ako si udržať verných zákazníkov na príklade vernostného programu DJ.
Zaujíma ťa aké to je byť majiteľkou úspešnej rodinnej firmy a jedinou ženou vo vedení? Chceš zistiť ako dokázala luxusná značka preraziť na slovenskom trhu? To všetko sa dozvieš v najnovšej epizóde podcastu.
Web Dajana Rodriguez https://dajanarodriguez.sk/
Instagram značky Dajana Rodriguez https://www.instagram.com/dajanarodriguez/
Instagram Dajana Varga Rodriguez https://www.instagram.com/dajanavargarodriguez/
Denné tipy na sociálne siete s dušou: https://www.instagram.com/socialspirit.sk/
E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/
Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS: