- Meta opäť prináša nové reklamné formáty.
- S rastúcou konkurenciou musia inzerenti optimalizovať výdavky na rôznych platformách a skúšať rôzne reklamné formáty.
- Veľké množstvo používateľov pozerá videá cez mobil so zapnutou funkciou automatického prehrávania.
- Zvýš dosah svojej firmy pridaním obsahu zo sociálnych sietí do profilov Google Business Profile.
- Vyšiel nový prieskum o streamovacích službách a nepriniesol veľké prekvapenie.
- YouTube sa postupne mení na televíziu.
- Instagram experimentuje s novou možnosťou, ktorá by ti umožnila pridávať súbory do správ ako prílohy.
- Apple testuje nový nástroj na optimalizáciu reklamných kampaní v App Store poháňaný umelou inteligenciou.
- Tiktok pracuje na novej platforme na zdieľanie fotografií, ktorá má konkurovať Instagramu.
- PRovoke Media zverejnila laureátov cien IN2 Sabre aj nominácie na klasické SABRE AWARDS.
- 13. marca Snemovňa reprezentantov schválila zákon, ktorý by spoločnosti ByteDance poskytol 165 dní na odpredaj spoločnosti TikTok.
- LinkedIn rozširuje možnosti propagácie obsahu.
Podujatia