Service Designcast je o debatách s ľuďmi tvoriacimi organizácie, ktoré skutočne počúvajú [nielen] svojich zákazníkov.
Preberáme ich tvorivý proces, experimenty a skúsenosti, ktoré vám pomôžu v zmysluplnom rozvoji.
S Janou Balážovou sme sa v rozhovore venovali téme empatie a službe transformačného koučingu.
Rozprávali sme sa aj o tom aké by to bolo, ak by sme mali kapacitu počúvať ľudí s úplne opačným životným nastavením.
Osobne mi najviac rezonovala myšlienka:
„Keď budeme poznať čo všetko prežívajú iní ľudia, ako im môžeme uľahčiť život, ako ich ešte viac pochopiť, viac sa im priblížiť. Začneme sa zdokonaľovať v toľkých oblastiach, o ktorých teraz môžeme len snívať.“
Janka je transformačná sprievodkyňa a ambasádorka empatie na pracovisku. Jej poslaním je prinášať do biznisu viac ľudskosti. Buduje novú gneeráciu lídrov – generáciu CEOs 💚 (Chief EMPATHY Officers).
V epizóde sa okrem iného dozvieš:
Prečo je empatia metabolicky náročný proces?
Aký je rozdiel medzi skutočnou a predstieranou empatiou?
Ako môžeme cez poskytovanie služieb napĺňať svoje osobné vízie?
Ako riešiť chronický deficit empatie v spoločnosti?
Aký má empatia dopad na sebarealizáciu, bezpečie, kreativitu?
Prečo je moment frustrácie správny čas na empatizáciu?
Čo robiť ak sa chceme v empatii zlepšiť už od zajtra?
Aká myšlienka ti rezonovala najviac?
Napíš mi na https://www.instagram.com/adam.brocka/
Pošli epizódu ďalej niekomu, koho by mohla inšpirovať.🎯