Počas vysokej školy predávala prírodnú kozmetiku na Sashe a v posledných ročníkoch celú tvorbu sprofesionalizovala. Jej manžel dal výpoveď, aby jej mohol s podnikaním pomáhať a dnes majú úspešný rodinný podnik a e-shop Kvitok. Hovorím o Martine Dudovej, ktorá nám v Social spirit podcaste porozprávala svoj osobný príbeh za jej značkou.
Rozprávali sme sa o tom, akú stratégiu majú na sociálnych sieťach ako e-shop. Čomu venujú v rámci komunikácie čas aj peniaze a kto sa im stará o siete. To vám neprezradím, budete prekvapení, keď to sami zistíte!
Martina má pre vás aj kopec ponaučení zo získavania certifikácií, ochranných známok a distribúcie produktov do slovenských a českých predajní.
E-shop Kvitok https://kvitok.sk/
Instagram Kvitok https://www.instagram.com/kvitok.sk/
Denné tipy na sociálne siete s dušou: https://www.instagram.com/socialspirit.sk/
E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/
Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS:
https://socialspirit.sk/social-spirit-cards/
(00:00) Intro
(01:20) Ako si sa dostala k prírodnej kozmetike a čo ťa / vás viedlo k založeniu podnikania s prírodnou kozmetikou?
(09:00) Čo bolo prvé? – produkty, predávanie koncovým zákazníkom, B2B alebo e-shop, sociálne siete – v skratke aká bola postupnosť týchto krokov?
(15:15) V čom je iná vaša kozmetika a prístup v porovnaní s inými značkami?
(19:30) Ako ste získali certifikáciu Leaping Bunny?
(32:15) Ako komunikujete na sociálnych sieťach a kde všade vás nájdeme?
(40:15) Na príspevkoch vidíme všetkých kolegov – ako ste ich presvedčili, aby sa ukazovali na kamere aj oni?
(45:50) Kde čerpáte inšpiráciu k tvorbe obsahu na siete?
(54:37) Máte aj e-shop, a preto je dôležitý aj performance marketing / platenú reklamu – ako k nemu ako značka pristupujete? Na čo sa zameriavate na sieťach viac – na predaje produktov, alebo budovanie značky?
(58:00) Za 9 rokov ste od zákazníkov získali cez 6 000 recenzií – ako ich motivujete k tomu, aby vám ich dávali (ak je potrebné ich motivovať?)
(01:02:20) Záverečná rada