Mojím dnešným hosťom je Ján Uriga. Jan je stratég pre inovácie a zákaznícku skúsenosť. Má doktorát z psychológie v oblasti sociálnej inteligencii rozhodovania lídrov a tieto poznatky využíva v praxi už viac ako 20 rokov od Silicon valley po Kazachstan.

O dnešnej téme pravdepodobne nenájdete zmienku v manažérskych učebniciach. Dnešná téma je riťolezectvo
vo firmách a prečo sa to (ne)oplatí. Ak riadite tím, mali by vedieť ako osobu s nálepkou riťolez odhaliť a dozviete sa, prečo je dobré si ju v tíme ponechať.

 

ZDROJE:

 

POZNÁMKY:

[02.53] Čo ťa oprávňuje o tejto téme hovoriť?

  • 40-50% vybraných najdôležitejší ľudí bola
    nesprávna voľba
  • Vytvorili dojem že sú tí správny aby si ich ľudia všimli.

[05:08] Ktoré typy ľudí sú najviac náchylní k riťolezectvu a čo majú charakteristické?

  • Kategórie: 1. Narcisti, 2. Machialesti, 3.
    Sociálny defekt, 4. Bez sebareflexie

[09:16] Pozície vo firme alebo typy firiem ktoré ich priťahujú

  • Firmy ktoré majú lukratívny produkt alebo
    nadnárodné spoločnosti

[11:21] Kto odhalí riťoleza vo firme?

[13:24] Ako sa im žije spolu, ostatní a riťolez?

[13:24] Ako sa im žije spolu, ostatní a riťolez?

[14:50] Máju šancu uspieť?

[15:59] Prečo sa vzdávajú vlastných názorov?

[16:59] Má aj dobré stránky?

  • Je taktik a stratég. Uplatnenie: kreatívne techniky – získavanie nového segmentu zákazníkov, skauting
    konkurencie, vyťahovanie obchodných tajomstiev.

[19:22] Kto je to hippo?

  • Highest Paid Person's Opinion

[22:16] Myšlienka na záver

  • čo najviac sa obklopovať sa ľuďmi ktorý na  nás sršia pokorou a silnou voľou ako ľuďmi ktorí majú silný marketingový LinkedIn profil.

[24:23] Silná káva na záver