V roku 2022 prešla Hyperia kompletným rebrandingom. Čo sme tým chceli dosiahnuť? Aký bol proces tvorenia našej novej identity a prečo nám nestačilo pôvodné logo s motýlikom?
Ľuboš Lubiak Ďurovič, CMO Hyperie, sa rozhodol osloviť medzinárodné brandingové štúdio GoBigname, v ktorom pomáhajú firmám rozvíjať a budovať ich značky.
Rozprávali sme sa aj s Tomášom Petrekom, ktorý je CEO a Co-owner GoBigname. Vypočujte si náš nový podcast a dozviete sa, ako vznikla skratka HY!, čo znamenajú hyperwaves v logu, prečo je dôležité mať aj zvukovú identitu a prečo je dobré, že naše logo môžete vidieť v rôznych farbách.
Odkaz, ktorý spomíname v podcaste: Stroon, ktorý pomáha v GoBigname vytvárať Sound logá
—
Sleduj nás na sociálnych sieťach:
-
LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/hyperia-s-r-o-/
-
Facebook: https://www.facebook.com/Hyperia-101028985704675
-
Instagram: https://www.instagram.com/hyperialife/
-
Twitter: https://twitter.com/HyperiaDevs
-
YouTube: https://bit.ly/Hyperia_YouTube
Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:
-
Spotify: https://spoti.fi/3mMT36e
-
Apple: https://apple.co/3xxPK7M
-
Pocket Casts: https://pca.st/wnzaheq5
Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: https://www.hyperia.sk/hyperialife/