V roku 2022 prešla Hyperia kompletným rebrandingom. Čo sme tým chceli dosiahnuť? Aký bol proces tvorenia našej novej identity a prečo nám nestačilo pôvodné logo s motýlikom?

Ľuboš Lubiak Ďurovič, CMO Hyperie, sa rozhodol osloviť medzinárodné brandingové štúdio GoBigname, v ktorom pomáhajú firmám rozvíjať a budovať ich značky. 

Rozprávali sme sa aj s Tomášom Petrekom, ktorý je CEO a Co-owner GoBigname. Vypočujte si náš nový podcast a dozviete sa, ako vznikla skratka HY!, čo znamenajú hyperwaves v logu, prečo je dôležité mať aj zvukovú identitu a prečo je dobré, že naše logo môžete vidieť v rôznych farbách.

Odkaz, ktorý spomíname v podcaste: Stroon, ktorý pomáha v GoBigname vytvárať Sound logá

Sleduj nás na sociálnych sieťach:

Hyperia podcast môžeš počúvať a odoberať na týchto platformách:

Najnovšie články nájdeš na blogu #hyperialife: ⁠⁠https://www.hyperia.sk/hyperialife/