Marketing nikdy nebol len o komunikácii či propagácii. O čom teda skutočne je? K podstate marketingu sme sa dostali s mojimi hosťkami – Ankou Sabolovou a Naďou Kacera, zakladateľkami Levosphere. Vytvorili vlastnú metodológiu, ktorú nazvali Biznis marketingová stratégia® a dali si ju aj trademarkovať.
V podcaste sa rozprávame o tom, ako marketing formuje biznis, čo znamená skratka 4P a ako sa odráža v podnikaní i freelancingu. Venovali sme sa aj značkám, ktoré vznikli na sociálnych sieťach, no dlho to nevydržali, pretože im padli 3 zo 4P.
Vypočujte si o tom, ako robiť marketingový prieskum, čo treba urobiť ako prvé, ak chcete svoje podnikanie profesionalizovať a akým chybám sa vyhnúť.
PS. Tento podcast zaraďujem medzi TOPky spomedzi vyše 65 epizód spolu s epizódou s Robertom Vlachom o cnostiach freelancera.
Instagram Levosphere https://www.instagram.com/levosphere/
Web Levosphere https://www.levosphere.sk/
LinkedIn Levosphere https://www.linkedin.com/company/levosphere-business-marketing-strategy/
Kurz Aby značka ožila™ https://www.levosphere.sk/kurz-aby-znacka-ozila/?utm_source=instagram&utm_medium=social&utm_campaign=02-2022&utm_term=blog&utm_content=BIO
Denné tipy na sociálne siete s dušou: https://www.instagram.com/socialspirit.sk/
E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/
Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS:
https://socialspirit.sk/social-spirit-cards/
00:00 Intro
01:30 Ako ste sa spoznali a čo vás doviedlo k spoločnému podnikaniu?
05:45 Vytvorili ste vlastnú Biznis Marketingovú stratégiu, ktorú ste si dali trademarkovať. O čo v nej ide a čím je iná ako klasické marketingové stratégie?
13:00 Dnes vzniká veľa drobných značiek vďaka sociálnym sieťam. Majú zásahy, no nemajú biznisové zázemie. Čo by podľa vás mali urobiť ako prvé, aby sa sprofesionalizovali? Prečo aj malé firmy potrebujú stratégiu?
21:00 Marketing je laicky známy ako "propagácia/komunikácia" – kde nastala podľa vás chyba? Vysvetlite skratku marketingového mixu 4P
30:00 V ktorej fáze podnikania by sa mala značka poradiť s marketingovým špecialistom?
40:00 Ako zistím či môj nápad má potenciál na podnikanie a či má trh o môj produkt záujem? Ako si jednoosobovka môže urobiť vlastný marketingový prieskum, na čom v ňom záleží?
55:40 Aké sú ciele Levosphere za 10 rokov?
59:40 Záverečná rada