Robiť on-line marketing pre e-shopy dlhodobo profitabilne je čoraz náročnejšia úloha. Vyššia konkurencia spôsobuje zásadný nárast ceny reklamy v rámci Google Ads, ale aj Facebook-u či Instagram-u. Aby sa vám ako inzerentovi darilo ďalej rásť a udržať si ziskovosť, to si vyžaduje čoraz väčšie nároky na vášho marketéra či agentúru a najmä špičkovú znalosť práce s dátami, ku ktorým je čoraz komplikovanejšie sa dostať.

O tom, ako si v roku 2024 vybrať a nastaviť spoluprácu s agentúrou či markeťákom, ako sa mení celý PPC svet a aký dopad majú na prácu s dátami legilastívne zmeny, nášmu Michalovi v rozhovore prezradil Martin Bulák, zakladateľ agentúry Boosters.

V rozhovore sa dozvieš:
00:43 Ako Martin začínal s agentúrou, aké boli kľúčové míľniky a kde sú dnes?
02:26 E-shopy často nemajú šťastnú ruku pri voľbe markeťáka/agentúry, podľa čoho by sa mal majiteľ e-shopu rozhodovať?
07:25 Ako čo najlepšie nastaviť spoluprácu s markeťákom/agentúrou, aby priniesla spokojnosť na oboch stranách?
15:38 Ako na prvý pohľad spoznať kvalitného markeťáka/agentúru?
24:00 Kedy dáva zmysel správu PPC outsourcovať a kedy naopak budovať interný PPC team?
27:53 S akým MKT budgetom má zmysel uvažovať o spustení PPC kampaní?
36:43 Aktuálne v E-commerce rezonuje Consent Mode V2. Čo to presne je, aký má dopad na PPC svet a ako na to reagovať?
42:00 Aký očakávať dopad nástupu AI na celý PPC biznis?
52:33 Ako sa Martin osobne vzdeláva a aké dobré eventy, podcasty, firmy, ľudí, by odporúčal sledovať z oblasti on-line marketingu?

Tip 1:
Prihláste sa k odberu a budete o nových videách informovaní ihneď po zverejnení.

Tip 2:
Naše rozhovory môžete počúvať aj v aute, vlaku či na bicykli aj ako podcasty a to na všetkých hlavných podcastových appkách, viac info tu:

Tip 3:
Ďalšie videorozhovory a články nájdete aj na blogu Pricemania Academy: https://www.pricemaniaacademy.sk/blog

Tip 4:
Pri výbere kvalitných dodávateľov odporúčame sledovať aj náš projekt https://ecommerce-katalog.sk/