Employer branding je veľmi komplexný. Na prvý pohľad sa môže zdať, že ide len o krásne kampane, no v skutočnosti ide o strategické budovanie značky zamestnávateľa. Tento proces zahŕňa všetko od prvého kontaktu s potenciálnym uchádzačom až po moment, keď zamestnanec odchádza z firmy.

Jana Sliacka tentokrát privítala v podcaste Očami HR Lukáša Hanka, Employer Brand Leader pre Česko a Slovensko v spoločnosti T-Mobile Czech Republic a venovali sa aj otázkam:
✔️ Kde všade vo firme je skrytý employer branding, a ako ovplyvňuje zamestnancov?
✔️ Ako efektívne komunikovať benefity na podporu employer brandingu a akú úlohu zohráva odmeňovanie?
✔️ Kariérny web – čo môže priniesť spoločnosti? A oplatí sa firme, ktorá ročne inzeruje len päť pozícií?

Každá firma má svoj employer branding. No dbajme na to, aby sme ho budovali my. Inak sa môže stať, že kandidáti si vytvoria o nás nesprávnu predstavu.