Hosťom rozhovoru je Jaroslav Chrapko, majiteľ a CEO Dedoles. Firma násobí svoje tržby každým rokom a zo Slovenska expandovala do 20 krajín Európy. Ikonickou sa stala jej televízna reklama s tancujúcimi škrečkami. Mnohými milovaná, ale aj nenávidená. Prečo sa známy e-shop rozhodol investovať do televízneho spotu? V rámci online prostredia je to pomerne netradičné. Čo pokladá mladý úspešný podnikateľ za najdôležitejšie pri budovaní firmy? Ponožky sa stali dominantou Dedolesu. Ten začínal ako malý e-shop s tričkami a po niekoľko ročnom úsilí a strategických rozhodnutiach sa z neho stal multimiliónový biznis. Čo hovorí Jaroslav Chrapko na otázku, prečo ponožky nešije na Slovensku? Mnohí mu totiž vyčítajú neekologickosť. Jaro má jednoduchú odpoveď.  Aké majú v Dedoles plány, čo si pomyslel o škrečkoch samotný majiteľ, keď ich prvý raz videl, kam sa chystajú expandovať a aký cieľ si dávajú na rok 2021? To všetko a oveľa viac sa dozvieš v Podcaste s Romčom. Príjemné počúvanie.

Tento podcast ti prináša KROS Fakturácia. Nové online riešenie nielen pre podnikateľov