Keď sa rozprávame o nehnuteľnostiach a ich predaji, sú to tisícové produkty 🤑. Človek by si povedal, že pri takýchto produktoch nemá zmysel cieliť na emócie zákazníka – lebo s tým nepochodí. No opak je pravdou. Práve inovácie v marketingu nehnuteľností pomáhajú emócie preniesť na potenciálneho záujemcu a firme tak pomáhajú predávať.
V najnovšej epizóde #socialspiritpodcast som vyspovedala Mateja Bundila z Grandpano, kde sa venuje marketingu developerských projektov od A po Z, teda od stratégie, cez kreatívne činnosti, až po webové stránky, ich obsah a kampane.
Pozrite si špecifiká trhu s nehnuteľnosťami, aké vychytávky na Slovensku máme a aké nás ešte len čakajú.
LinkedIn Grandpano https://www.linkedin.com/company/grandpano/
Web Grandpano https://grandpano.sk/
Denné tipy na sociálne siete s dušou: https://www.instagram.com/socialspirit.sk/
E-book Stratégia sociálnych sietí pre samoukov https://socialspirit.sk/strategia-socialnych-sieti-pre-samoukov-i-e-book/
Prvá hravá pomôcka pre tvorcov na sieťach na Slovensku #SOCIALSPIRITCARDS:
https://socialspirit.sk/social-spirit-cards/
(00:00) Intro
(01:30) Ako ste sa dostali k marketingu nehnuteľností, resp. developerských projektov?
(04:30) Čo všetko zahŕňa marketing nehnuteľností?
(10:29) Ako vnímate trh s nehnuteľnosťami na Slovensku aktuálne ?
(14:00) V čom je marketing nehnuteľností špecifický, v porovnaní s klasickými segmentami (napr. služby).
(23:00) Aká je cesta zakázníka?
(27:43) Aké inovácie sú v marketingu a na čo sa využívajú (AI, VR, AR , atď).
(29:45) Aká je dôveryhodnosť slovákov voči týmto inováciám? Funguje to tak ako prísť osobne na obhliadku?
(31:50) Čo je podľa vás "MUST HAVE" pri marketingu akejkoľvek nehnuteľnosti?
(39:10) Vyberte z vašeho portfólia jeden príklad, na ktorom ukážete ako ste zvládli marketing a príp. aké výsledky to prinieslo.
(40:45) Akým smerom sa bude vyvíjať marketing nehnuteľností v najbližších rokoch?
(43:00) Záverečná rada