Opäť je tu obdobie roka, keď odvšadiaľ znie vianočná hudba, ktorá vytvára predsviatočnú atmosféru, ale zároveň nás rozptyľuje a málokto dokáže v akustickom smogu racionálne rozmýšľať. Do toho vstupuje vplyv vianočnej reklamy, ktorá útočí na naše túžby a potláča zmysel pre skutočné potreby. Tovar aj peniaze sú dostupné ako nikdy predtým. Stačí pár klikov v mobile. Odtiaľ je len krôčik k nezodpovednému míňaniu za veci, ktoré nepotrebujeme pre ľudí, ktorí ich taktiež nepotrebujú. V dnešnej časti relácie sme sa venovali finančnej disciplíne pri nakupovaní.
úskaliam, ktoré sa skrývajú v online priestore, ale aj v kamenných predajniach a aj tomu, ako nepodľahnúť tlaku obchodníkov a reklamy, časovému stresu a pocitu záväzku či povinnosti voči okoliu, ale aj nerealistickým očakávaniam a neprimeraným nárokom na seba samého. Pretože Nový rok nám môže kruto pripomenúť, že prikrývať by sme sa mali len takou perinou, na akú máme.