Ak zakúpený tovar alebo služba nespĺňa dohodnuté alebo všeobecné požiadavky, má spotrebiteľ právo na reklamáciu. Spotrebiteľ má právo na opravu, výmenu, zľavu alebo odstúpenie od zmluvy. Ako po novom reklamovať chybný alebo poškodený tovar? Čo sa zmenilo po nástupe nového zákona o ochrane spotrebiteľa, ktorý platí od júla 2024? Ak vás zaujíma aj to, ako ovplyvnilo reklamačné konanie online nákupy a e-shopy, vypočujte si rozhovor s právničkou, odbornou konzultantkou (špecializujúcou sa na e-commerce) a vysokoškolskou pedagogičkou.
Našou hostkou bola JUDr. Mária Kevická, PhD.
Aké zmeny nastali v reklamačnom konaní? Ktoré zmeny sa týkajú práva spotrebiteľa? Aké sú v tejto súvislosti povinnosti podnikateľa? Čo sa zmenilo v online prostredí v rámci online nákupov a e-shopov? Musí mať podnikateľ upravený reklamačný proces aj v B2B prostredí? Je potrebné, aby zamestnanci vedeli, čo sa píše v reklamačnom poriadku ich firmy?A nebude chýbať ani rada pre podnikateľov.
Sme Poradca podnikateľa – legislatívu pre vás vysvetľujeme už 35 rokov.
www.pp.sk