Mindworx sú špecialisti na zákaznícke cesty a nákupné správanie v bankovom a poisťovacom sektore. Budeme sa o hypotékach radiť s AI hologramom? V čom je vývoj bankovníctva iný ako klasický ecommerce? Prečo sa banky budú snažiť pomôcť už pri výbere bytu a nebudú čakať na žiadosť o hypotéku? Bude platba kryptomenami bežná? Prečo je hyper-personalizácia len buzzword a záleží skôr na timingu? Séria podcastov Ecommerce 2034 prináša pohľad do budúcnosti eshopov, technológií, nakupovania a celého biznisu. Ako narodeninový darček pre verejnosť ho prináša Dexfinity na svoje 10. výročie založenia www.dexfinity.com Go Beyond Export business powered by AI
00:00 - 00:59 Finančné produkty riešime 1-2 krát za život, zodpovednosť radšej hodíme na človeka ako AI
05:43 - 08:54 Zákaznícke cesty VS kobercové nálety: Kanál zostáva rovnaký, ale mení sa timing a frekvencia
08:55 - 15:06 Banky budú v živote klientov prítomnejšie, aj ďaleko nad rámec využívania ich služieb
15:07 - 22:39 Hyper-personalizácia je podľa nás len buzzword
22:40 - 25:40 Kryptomeny nebudú pre masy, bežné banky ich nákup nechcú sprostredkovať
25:41 - 29:17 Čas nášho sústredenia sa až tak nemení, ale potrebujeme prvotný záujem a príjemnejšie formy
29:18 - 32:19 Prvky sociálnych sietí preberajú aj banky
32:20 - 33:40 Poisťovanie sa bude výrazne digitalizovať, sprostredkovatelia nevymiznú
33:41 - 38:28 AI polarizuje spoločnosť, ale aj demokratizuje vývoj služieb