Zákaznícka podpora dnes už nie je len o tom, kto zdvihne telefóne. Je to strategická časť firmy, ktorá priamo ovplyvňuje spokojnosť aj lojalitu zákazníkov. V rozhovore sme sa pozreli na to, kedy a prečo sa oplatí outsourcovať podporu, ako dnes do hry vstupuje umelá inteligencia a ako voiceboti dokážu nielen rýchlo triediť požiadavky, ale aj znieť ako skutoční ľudia. Vývoj ide míľovými krokmi a firmy, ktoré to pochopia skôr, budú mať náskok. Viac nám povedala Katarína Kmeťová, Business Development Manager v Konecta. https://www.ecommercebridge.sk/zakaznicka-podpora-s-ai-Konecta00:00 Úvod02:23 Ako sa dá delegovať zákaznícka podpora? 05:10 Dokedy je to reálne lacnejšie outsourcovať? 07:47 Ako sa to celé následne naceňuje? 10:06 Na ktoré kanály sa vedia pripojiť? 14:57 Je to dnes celkovo lacnejšie vďaka? 18:05 Znížil sa príchodom AI počet operátorov? 20:10 A čo hlasová AI? 27:40 Aké sú ďalšie plány do budúcna? 29:05 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by