Pokiaľ vám niečo hovoria slová ako Luma, Headless, PWA, tak ste tu správne. Na platforme Magento totiž vyšla nová šablóna Hyvä, ktorá môže váš web posunúť na úplne novú úroveň. Aké sú jej hlavné benefity, prečo by ste mali vôbec prechádzať z predchádzajúcej Lumy a či sa do toho oplatí investovať v dlhodobom horizonte nám povedal Mário Babej, CEO agentúry WAME. https://www.ecommercebridge.sk/Hyva-pre-magento-gamechanger 00:00 Úvod 02:13 Čo je to vlastne tá Hyvä a kto to priniesol? 05:22 Prečo je to také prelomové? 07:31 Musí sa Hyvä podriadiť následne aj front-end webu? 10:19 Je náročné prechádzať z prechádzajúcej Lumy na Hyvä? 11:50 Pomáha to aj nejako inak marketingovým aktivitám? 13:58 Prečo sa miesto novej šablóny neoptimalizovala radšej tá stará? 17:10 Kedy sa oplatí prejsť na Hyvä v prípade použitia Magenta? 19:27 Koľko to stojí? 21:50 Má to zmysel aj v dlhodobom horizonte? 24:49 Záver Celý postup ako na zážitkové identity nájdete tu: https://www.lbstudio.sk/sk/zurnal/zazitkove-identity-ako-reagovat-na-nove-ocakavania-spotrebitelov?ref=blog.lbstudio.sk Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by