
Slovenský e-commerce v roku 2024 pokračoval v raste, pričom jeho obrat dosiahol 1,8 miliardy eur. Trh sa však mení – počet e-shopov klesá a stále viac zákazníkov začína nákupy na online trhoviskách. Značky už nemôžu stavať len na cenovej konkurencii, ale musia si získavať srdcia spotrebiteľov autenticitou a hodnotami. Medzitým sociálne siete menia pravidlá hry – Instagram obmedzuje dosah recyklovaného obsahu, Meta uvoľňuje moderovanie a Threads sa snaží stať kultivovanejšou verziou X. V Google Ads prebiehajú experimenty s automatizovanými kampaňami a manipulatívne techniky na čínskych marketplace-och čelia reguláciám EÚ. Aké ďalšie trendy ovplyvnia e-commerce v roku 2025? To všetko a ešte omnoho viac v našej Mudrovačke! https://www.ecommercebridge.sk/mudrovacka-01-2025 00:00 Úvod 03:10 Rok 2024 priniesol pre slovenský e-commerce dobré čísla 06:10 Od memov po hodnoty: Ako si značky získavajú srdcia spotrebiteľov 10:03 Meta zásadne mení prístup k moderovaniu obsahu a overovaniu faktov 13.11 Instagram zverejnil 5 chýb, ktoré obmedzujú váš dosah 17:33 Google Ads experiment: Presun rozpočtov do Performance Max 18:25 Takmer polovica nákupov začína na online trhoviskách 21:01 Ovplyvňovanie nákupných rozhodnutí cez dark patterns je bežná prax 23:06 Bezplatné vrátenie ako rozhodujúci faktor 26:33 Len 26 % zákazníkov hodnotí digitálne zážitky ako vynikajúce 29:28 Reklama prichádza aj na Threads 32:49 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz