Digitálna reklama prechádza výraznými zmenami. Kľúčovým faktorom úspechu je schopnosť oslovovať relevantné publikum prostredníctvom moderných technológií, ako je umelá inteligencia, a pokročilých formátov reklamy. Dôraz sa presúva z kvantity na kvalitu – namiesto slepého naháňania preklikov je dôležitejšia viditeľnosť reklám a ich zapamätateľnosť. Efektívne kampane vyžadujú správnu prácu s dátami, ktorých analýza umožňuje informované rozhodovanie, zatiaľ čo bezpečnosť a etické používanie technológií, ako je AI, sú nevyhnutné pre budovanie dôvery medzi značkami a zákazníkmi. Ako by to malo celé správne fungovať a v čom vidí do budúcna potenciál nám povedal Alex Prochyra, founder Zircon Tree. https://www.ecommercebridge.sk/marketingova-technologia-buducnosti 00:00 Úvod 02:09 Čo je to Zircon Tree 02:55 Pre koho je to vhodné? 05:31 Dokáže to priniesť náskok e-shopu oproti konkurencii? 10:46 Zameriavajú sa viac na kliky alebo zobrazenia? 13:21 Cez aké platformy sledujú dáta? 16:39 Riešia dnes viac firmy business intelligence? 19:03 Vie systém pre väčších zákazníkov spraviť viac v automatizácii? 22:40 Vie prísť klient aj na priamo, či je to lepšie cez prostredníka? 24:00 V čom Alex vidí najväčšiu hrozbu v rámci tejto technológie? 24:57 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz