Stavať firmu na cudzej značke, ktorú zastupujeme, môže znieť zvláštne. Prečo radšej nevytvoriť niečo vlastné, čo by sme mali úplne pod kontrolou, neboli odkázaní na externé vplyvy vedenia základnej firmy a mohli ju potenciálne do budúcna dobre predať? Pokiaľ to však máte v sebe a danej značke veríte naplno, môže to dávať zmysel. Ako sa Henrieta dostala ku Annemarie Börlind, či vníma nejaké externé riziká a ako nájsť vhodnú značku na zastupovanie nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedala Henrieta Martinková, CEO spoločnosti Annemarie Börlind SK/CZ. https://www.ecommercebridge.sk/Vlastna-firma-na-cudzej-znacke 00:00 Úvod 02:11 Dáva Henriete zmysel venovať 15 rokov do "cudzej" značky? 03:10 Ako sa k tomu dostala? 06:13 Dá sa vyjednávať o cenách už na začiatku, či je lepšie počkať? 09:16 Bola v pláne aj vlastná značka? 13:04 Aké je externé ohrozenie vzhľadom na "cudziu" značku? 15:19 Dá sa dať srdiečko značke, čo nie je vaša? 17:21 Nevadí, že je dlhodobá hodnota menšia, než pri vlastnej značke? 23:10 Ako nájsť vhodnú značku na zastupovanie? 26:57 Rieši momentálne Henrieta aj niečo ďalšie? 29:00 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/ CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by