Umelá inteligencia sa často považuje za niečo, čo nás časom ovládne. Ale pokiaľ ju uchopíte správne, vie veľmi dobre poslúžiť. Ide najmä o to, aké vstupné dáta dodáte, podľa toho následne bude vyzerať aj výsledok. Ako dosiahnuť krajšie a výkonnejšie reklamy cez remarketing, čo k tomu e-shop potrebuje a koľko takáto sranda stojí, nám v štúdiu Ecommerce Bridge povedal Dominik Hrabčák, Business strategist v dabl. 

https://www.ecommercebridge.sk/ako-dabl-uci-ai-dominik-hrabcak-dabl

00:00 Úvod

01:18 Nie je automatizácia ako automatizácia 

03:32 Ako to robia s AI v dabl.?

05:26 Akých všetkých reklamných systémov systémov sa to týka? 

06:05 V čom je lepší dabl. remarketingový nástroj? 

09:43 Čo k tomu e-shop potrebuje, aby to vedel spustiť? 

11:57 Koľko to stojí navyše oproti klasickému Google nástroju? 

13:27 Záver

Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/

Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/

Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️

LinkedIn:

SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/

CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/

Facebook:

SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko

CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko

Twitter:

SK https://twitter.com/ecommbridgesk

CZ https://twitter.com/ecommbridgecz