Spoločnosti sa snažia využívať všetky sociálne siete za každú cenu. Ale nie pre každého to má rovnaký zmysel. Na začiatku je dôležité zamyslieť sa, kde je vaše cieľové publikum a či vôbec máte finančné a ľudské kapacity danú sieť obhospodarovať. Ako ušetriť tisíce eur správnym prístupom ku sociálnym sieťam nám do štúdia Ecommerce Bridge prišiel porozprávať Tony Dúbravec z Wild Cards. https://www.ecommercebridge.sk/Chyby-na-socialnych-sietach 00:00 Úvod 01:19 Aké sociálne siete by si mal e-shop vybrať pre komunikáciu? 04:42 Práca so sledovateľmi - Community Management 08:19 Dokáže značka fungovať na sieťach len organicky? 10:03 Nie je nastavenie reklamy ako nastavenie reklamy 11:31 Má zmysel pre spoločnosť aj LinkedIn? 13:22 Výber influencerov a ambasádorov značky 15:12 Je správne robiť sociálne siete len preto, že to chce CEO? 22:02 Fungujú na sociálnych sieťach stále aj súťaže? 26:30 Dvojfaktorové overenia a bezpečnosť 30:41 Záver Ecommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/ Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/ Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️ LinkedIn: SK https://www.linkedin.com/company/33455708/admin/ CZ https://www.linkedin.com/company/18867328/admin/ Facebook: SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovensko CZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCesko Twitter: SK https://twitter.com/ecommbridgesk CZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by