Myslíte si, že na budovanie značky potrebujete státisíce eur a tím kreatívcov z reklamy? Omyl. V tomto rozhovore zistíte, prečo sa do brandových kampaní oplatí investovať aj s menším rozpočtom a ako ich nastaviť tak, aby reálne prinášali výsledky. Odhaľujeme mýty o impresiách, CTR a "mŕtvych médiách", ukazujeme, prečo televízia stále funguje, a čo dnes (ešte lacno) dokáže Connected TV. Bonus? Praktické tipy, ako merať úspech značky aj bez drahých agentúr. Viac informácií nám poskytol Lukáš Bednár, marketingový konzultant s 18 ročnými skúsenosťami.https://www.ecommercebridge.sk/Preco-vam-nefunguje-brand00:00 Úvod02:38 Má zmysel v roku 2025 budovať značku? 05:42 Vie brand zvýšiť aj hodnotu značky? 08:19 Akým najčastejším ilúziám podliehajú ľudia pri vyhodnotení brandu? 14:08 Je cesta budovania značky aj náučný obsah? 17:01 Ako by mal vyzerať report za brandovú kampaň? 26:04 Vie brandová kampaň v určitých prípadoch prekonať výkonnostnú? 29:36 Dá sa rovnako cieliť pri oboch typov kampaní? 31:14 Ako si overiť úspešnosť kampane? 36:15 Kde sa oplatí najviac investovať v rámci brand kampaní? 40:14 A čo funguje v offline? 44:55 Ako sa donútiť začať investovať do brandových kampaní? 49:37 Zhrnutie50:36 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz
powered by