Myslíte si, že SEO je len o technických frázach a nudnom optimalizovaní nadpisov? Omyl! V tomto rozhovore zaznie, ako sa dá pomocou článkov bez platených kampaní zdvojnásobiť počet objednávok, prečo sú návody na citrónovú šťavu pasca a čo má SEO spoločné s obchodnou stratégiou či výkonom Google Ads kampaní. Zistíte, prečo agentúram neveriť len podľa referencií, ako si overiť výsledky bez tabuľkového šialenstva a čo musí vedieť človek, ktorý robí SEO naozaj dobre. Viac informácií nám poskytol Miroslav Beňo, ex-SEO expert.https://www.ecommercebridge.sk/Ako-robit-SEO-spravne00:00 Úvod03:09 Kedy by mal riaditeľ riešiť SEO? 05:21 Na koho delegovať zodpovednosť? 09:50 Je správne pozerať sa na počet návštev na webe? 12:26 Prečo by som sa nemal sústrediť len na produktové kľúčové slová? 14:57 Ako premeniť človek z nekonverzného KW na zákazníka? 18:52 Mám sa pomocou KPI zameriavať na počet objednávok a nie návštevy? 22:26 Dá sa to robiť aj v dnešnom svete obmedzenej analytiky? 25:06 Všetky tieto veci by mali byť delegované? 28:56 Ako viem, že sa robí pre to SEO najviac ako sa dá? 34:54 ZáverEcommerce Bridge SK: https://www.ecommercebridge.sk/Ecommerce Bridge CZ: https://www.ecommercebridge.cz/Sledujte nás na sociálnych sieťach ⬇️LinkedIn:SK https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-slovensko/CZ https://www.linkedin.com/company/ecommerce-bridge-cesko/Facebook:SK https://www.facebook.com/ecommercebridgeslovenskoCZ https://www.facebook.com/EcommerceBridgeCeskoTwitter:SK https://twitter.com/ecommbridgeskCZ https://twitter.com/ecommbridgecz