Herečky, speváčky, profesionálne športovkyne či modelky. Čoraz viac známych osobností si zakladá firmy na predaj kozmetiky. V dnešnej epizóde rozoberáme, kto má dosť peňazí alebo hypu na to, aby mal vlastnú beauty značku, ako sa im darí a či sú tie produkty vôbec zaujímavé.

K moderátorke Tímey Krauszovej sa v štúdiu k debate pridala beauty influencerka Alexandra Dudášová, známa aj ako @deli.glow. Hovorili o značkách, ktoré sú už etablované a vyskúšali ich, ako sú produkty od Lady Gagy, Seleny Gomez či Rihanny.

Na pretras sa dostali aj značky, ktoré nedokázali premeniť celebritný status na produkty skutočne vyrážajúce dych, ako napríklad kozmetika od Jennifer Lopezo, či značky, ktoré koketujú okrem biznisu s krásou aj s biznisom so zdravím, ako sú Goop od Gwyneth Paltrow či Lemme od Kourtney Kardashian Barker.

Spoločne hľadali aj odpoveď na to, ktorá slovenská celebrita by ešte mohla mať úspešnú beauty značku a aké sú tie, ktoré už sú na trhu.

Táto epizóda Rutiny má aj exkluzívnu predĺženú verziu dostupnú iba na Herohero, v ktorej sme hovorili o kozmetike zo strednej a luxusnej cenovej kategórie.

Beauty články v magazínoch sa často sústreďujú najmä na cenovo dostupnú kozmetiku. Je však aj niečo, čo je drahé, ale stojí podľa nás za tie peniaze.

Rozoberieme si značky ako Lancôme, Sisley Paris, Caudalie, Armani či Dior, prezradíme, ktorá špirála za viac ako 50 eur je nenahraditeľná a za akých okolností sme si obľúbili čistiace produkty, za ktorých cenu si v drogérii vyskladáš aj kompletnú rutinu.

Podpor podcastu Rutina na tomto linku a vypočuj si celú epizódu aj s tipmi na drahšie produkty, ktoré sa oplatia.

Súvisiace epizódy:

Všetko, čo potrebuješ vedieť o kórejskej kozmetike Ako si zostaviť účinnú skincare rutinu krok za krokom

 

_

Ak nám chcete napísať, ozvite sa nám na mail [email protected]

_

Všetky podcasty denníka SME nájdete na sme.sk/podcasty

Ďakujeme, že počúvate podcast Rutina.

See omnystudio.com/listener for privacy information.