Celé PREMIUM VIDEO nájdeš tu 👉 https://www.startitup.sk/videa/slovak-matovic-a-hlina-maju-velmi-agresivnu-formu-ziskavania-pozornosti/Náš hosť bol reklamný tvorca, filmový producent a občiansky aktivista, ktorý sa reklame venuje už viac ako 20 rokov. V súčasnosti pôsobí ako kreatívny riaditeľ agentúry Slovák & Friends, ktorá sa zameriava na spoločensky zodpovedné projekty. V minulosti zastával funkciu prezidenta združenia Art Director’s Club Slovakia aj Klubu reklamných agentúr Slovenska, pričom dodnes je členom Arbitrážnej komisie Rady pre reklamu a spoluzakladateľom občianskeho združenia Ľudia z marketingu. Za svoju prácu získal takmer stovku slovenských a zahraničných ocenení a jeho kariéra je spojená s renomovanými agentúrami, ako sú Leo Burnett či Respect APP.Slovák je pravidelným členom porôt na domácich aj medzinárodných reklamných festivaloch, napríklad Golden Drum, a svoje skúsenosti zhrnul aj v knihe Viac ako reklama. Okrem toho vedie workshopy pre profesionálov i študentov, kde učí, ako vytvárať kvalitné kreatívne zadania, briefy a hodnotiť nápady. Popri reklame sa angažuje aj vo filmovej a umeleckej tvorbe – režíruje, fotografuje a produkuje dokumentárne i umelecké projekty, ktoré často nesú ekologické alebo spoločenské posolstvo.V relácii Zo zákulisia politiky sme sa s Róbertom Slovákom rozprávali o politickom marketingu, o influenceroch napojených na politikov, ale aj o zmienke Jovinečka v príhovore prezidenta na oslavách SNP.
powered by