Martina Horňáková známa ako Moma začala blogovať o kozmetike a kráse pred dvanástimi rokmi ako jedna z prvých na Slovensku. Dnes je jednou z našich najznámejších youtuberiek.

Jej obsah sa už nesústreďuje iba na beauty, venuje sa aj vzťahom a aktívne sa vyjadruje aj k politike a spoločenskej situácii. V dnešnom rozhovore sa pozrieme na to, ako a prečo zmenila názor na niektoré estetické procedúry a ako sa vyrovnáva so štandardom krásy, ktorý nám nastavujú sociálne siete.

„Už mám za sebou fázu, keď sa mi chcelo ľuďom vysvetľovať niečo na internete,“ reaguje na otázku o tom, ako fanúšikovia prijímajú zmenu v jej názoroch. V minulosti propagovala estetické úpravy, dnes sa k nim vyjadruje kriticky. Vraví, že takého obsahu na sociálnych sieťach nie je dosť.

„Kto iný by mal rozprávať opak, ak nie niekto, kto si to vyskúšal, kto sa dal ovplyvniť sociálnymi sieťami?“

Približuje tiež, ako si vyberá spolupráce, prečo ju niektoré ponuky urážajú a koľko naozaj minie na beauty za mesiac.

Keďže Moma je podnikateľka, skúsenosti má nielen s influencer marketingom, ale aj s budovaním vlastnej značky. Ak chceš vedieť viac o tejto Matinej stránke, vypočuj si kompletnú epizódu iba na našom kanáli HeroHero. Kúpou predplatného získaš prístup aj k celému nášmu archívu. Prístup získaš kliknutím na tento odkaz.

Na výrobe tejto relácie spolupracovali Tomáš Rybár a Michal Jurík.

Súvisiace epizódy:

Rozhovor s Lindou Gunišovou Rozhovor s Jankou Slačkovou V epizóde spomíname túto anketu pre Closer.

_

Ak nám chcete napísať, ozvite sa nám na mail [email protected]

_

Všetky podcasty denníka SME nájdete na sme.sk/podcasty

Ďakujeme, že počúvate podcast Rutina.

See omnystudio.com/listener for privacy information.