Rasťo Hlaváč má energiu. Rasťo má drive. Rasťo je „hlava“. Rasťo miluje svoju robotu. Úžasný rozhovor, ktorý bol plný faktov z biznisu, z medzinárodného rastu, ako postaviť tím investorov, ktorí hrajú prvú ligu a mať v tíme človeka, ktorý si „esemeskuje“s francúzskym prezidentom.
V roku 2015 priniesli na trh softvér Minit, ktorý za pár sekúnd zanalyzuje tisícky procesov. Slúži na automatické vyhľadávanie, analýzu aj optimalizáciu podnikových procesov, čím firmám šetrí čas a peniaze. Spin-off IT spoločnosti Gradient ECM má stále raketový rast.
Rozhovor bol nahrávaný vo februári 2021.
V rozhovore sa dozvieš:
- Ako získať investíciu od investorov z „prvej ligy“
- Ako otestovať B2B nápad v malom, za „pár €“
- Je firma Minit v miliardovom odvetví?
- Ako sa robí B2B sales v Amerike
- Odkiaľ má Rasťo neuveriteľnú energiu
Minúta po minúte:
1:02 Kde Rasťo berie energiu na biznis, život a posúvať „veci“ vpred
2:12 Typické Rasťové ráno
3:15 Ako našiel nápad, čo bol ten „spúšťač“, čo ho hnevalo
7:37 Ako našli „niche“ segment, tzv. process minig a videli v tom svetový potenciál
10:25 Ako ušetriť korporátu 5 mil USD?
11:58 Môžu nahradiť „roboty“ ľudskú prácu
15:01 Rasťo mal perfektný nápad, no trh nebol pripravený. Prečo?
16:11 Ako otestovať revolučnú myšlienku v „malom“, za pár €?
18:00 Segment B2B a revolučný software, ako tam testovať nápady
20:14 Aké chyby by Rasťo neurobil dnes, pri budovaní firmy Minit
21:30 V čom bola ich unikátnosť
24:14 Čo pochopil Rasťo v roku 2016? Prečo je dôležitý focus a prečo potreboval „cudzie“ peniaze?
25:40 V Minit je prvá liga investorov. Ako použiť investorské peniaze „smart“?
26:50 Aký je rozdiel medzi firmou v Silicon Valley a na Slovensku
27:56 Holandsko, UK, Francúzsko či Španielsko, ako sa dostať na zahraničné trhy v B2B segmente. Ako vyzeral ich sales
29:40 Ako kvalifikovať príležitosti, aké otázky sa pýtať na „pre-sales“ a „sales“ meetingoch
30:54 Čo ich naučili debaty s investormi (písal sa rok 2019)
32:27 Ako funguje B2B international obchod dnes (FEB 2021, tzv. COVID 19 éra)
34:40 Dve kategórie firiem v B2B segmente, v tzv. COVID 19 ére
36:25 Čo je dnes dôležité pri efektívnom vedení firmy
36:57 Dôležité je presne si identifikovať ideálneho zákazníka
41:13 Ako budovať dôveru v B2B sektore
42:19 Ako efektívne využiť vzťah s investormi
44:45 Kľúčová biznis rada od Rasťa