Vlado Kurek je kreatívnym riaditeľom v reklamnej agentúre Triad, ktorá patrí medzi najúspešnejšie a najoceňovanejšie na Slovensku. Na konte má kopu slovenských aj medzinárodných reklamných ocenení a získal tiež ocenenie Filip. Je členom Art Directors Clubu. V rozhovore sme porozprávali o tom, ako sa z učiteľa dejepisu stane copywriter, ako sa zmenil svet reklamných agentúr za posledných 15 rokov, prečo reklama stratila svoj lukratívny imidž alebo ako si strážiť mentálne zdravie. Reč bola aj o vedení kreatívneho tímu, kreatívnych procesoch, tvorbe oceňovaných kampaní a samotných reklamných oceneniach.
Podcast Doba digitálna: https://tonydubravec.com/doba-digitalna/
Shownotes: https://tonydubravec.com/vlado-kurek-rozhovor/
Instagram: www.instagram.com/tonydubravec
LinkedIn: www.linkedin.com/in/tonydubravec