Je tu nový seriál Marketing leaders, v rámci nášho podcastu Marketing bez obalu!   Martin Woska sa v ňom bude pravidelne rozprávať s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko ako inak, otvorene a bez obalu.   Chceme vám priniesť inšpiratívne príbehy, názory na marketingové trendy a témy či otázky na zamyslenie, ktoré majú potenciál vás posunúť v práci aj mimo nej. Či už ste slovenský marketér väčšej či menšej značky, človek z agentúry, či študent, prídete si na svoje.     Náš dnešný hosť: MARTINA HRIVNÁKOVÁ ---------------------------------------------------------------- S Martinou som sa rozprával o jej začiatkoch v agentúrnom svete a pohľade na reklamu z veľkej českej sieťovej agentúry, kde bola 10 rokov, cez jej návrat na Slovensko, kde spolurozbiehala O2 a O2 fér, až po súčasnú pozíciu šéfky korporátnej komunikácie VÚB.   Okrem iného sa dozviete:  - ako reklama fungovala kedysi a ako teraz  - čo vás môže čakať, ak prejdete z veľkej agentúry do korporátu - či má stratégiu značky stanoviť a rozvíjať klient alebo agentúra - ako vyzerá a čo všetko rieši marketingové oddelenie VÚB ako jednej z najväčších bánk - aké sú najväčšie výzvy v marketingu finančného segmentu a ako sa s tým pasujú slovenské banky - čo zázračné robí Martina, keď nikdy nepotrebovala sabatical   Užívajte ;)