Je tu nový seriál Marketing leaders, v rámci nášho podcastu Marketing bez obalu!
 
Martin Woska sa v ňom bude pravidelne rozprávať s osobnosťami slovenského marketingu, ktorí vedú značky, majú kopec skúseností a predovšetkým svoj názor. To všetko ako inak, otvorene a bez obalu.
 
Chceme vám priniesť inšpiratívne príbehy, názory na marketingové trendy a témy či otázky na zamyslenie, ktoré majú potenciál vás posunúť v práci aj mimo nej. Či už ste slovenský marketér väčšej či menšej značky, človek z agentúry, či študent, prídete si na svoje.
 
 
Náš dnešný hosť: MARTINA HRIVNÁKOVÁ
—————————————————————-
S Martinou som sa rozprával o jej začiatkoch v agentúrnom svete a pohľade na reklamu z veľkej českej sieťovej agentúry, kde bola 10 rokov, cez jej návrat na Slovensko, kde spolurozbiehala O2 a O2 fér, až po súčasnú pozíciu šéfky korporátnej komunikácie VÚB.
 
Okrem iného sa dozviete: 
– ako reklama fungovala kedysi a ako teraz 
– čo vás môže čakať, ak prejdete z veľkej agentúry do korporátu
– či má stratégiu značky stanoviť a rozvíjať klient alebo agentúra
– ako vyzerá a čo všetko rieši marketingové oddelenie VÚB ako jednej z najväčších bánk
– aké sú najväčšie výzvy v marketingu finančného segmentu a ako sa s tým pasujú slovenské banky
– čo zázračné robí Martina, keď nikdy nepotrebovala sabatical
 
Užívajte 😉