Vedeli ste, že to, ako sa správate v online, je zásadné pre tvorbu digitálnych produktov? A že dokonca existuje profesia, ktorá sa zaoberá skúmaním vášho správania? Možno vás prekvapí, aké množstvo informácií o vás vie tzv. USER RESEARCHER.

V diskusii sme sa pozreli na to, aké majú ľudia potreby, ako premýšľajú, čo používajú a na čo v digitále klikajú. Pikošky zo svojho výskumu s nami zazdieľala Tina Ličková, ktorá vedie Insight & Ideation tím v berlínskom Neugelb Studios.
Tina a jej tím z Neugelb pracujú na tom, aby poskytli Nemcom tip-top mobilné bankovníctvo. Preto sme sa pozreli aj na to, ako nad financiami premýšľajú a či sa od nich máme čo učiť.

V rozhovore s Tinou sa dozviete:
– akú rolu zohráva výskum v dizajne produktov,
– ako a čo všetko skúma User Researcher,
– čo je to finančná psychológia a ako sa vo financiách a ich digitalizácii správajú Nemci,
– prečo je prvotná psychológia, až potom technológia.

Diskusiu moderuje Mirka Uhnak, CEO Mini Tech MBA.