Matej Šucha je spoluzakladateľ konzultačnej spoločnosti Mindworx, ktorá firmám pomáha využívať zákaznícku psychológiu pre zvýšenie predaja.

V 129. epizódy Podnicastu povedal o tom, ako ich na začiatku vnímali firmy, keď prišli na trh, čo je to behaviorálna ekonomika, kto je ich typický klient, ale aj to, aké majú plány s globálnym projektom InsideBe.

Detailnejšie porozprával:

  • aká je súčasná situácia na trhu a či sú jediní, ktorí sa venujú behaviorálnej konzultácii (2:06),
  • ako ich na začiatku vnímali potenciálni klienti a či sa stretli s porozumením (3:10),
  • prečo si od začiatku vyberali veľkých klientov (5:29),
  • z čoho vychádza zákaznícka psychológia a behaviorálna ekonómia (9:00),
  • prečo firmy nevyužívajú jednoduché psychologické princípy (11:09),
  • kto je ich typickým klientom (13:35),
  • čo je behaviorálny audit (14:56),
  • ako sa naceňuje klientska práca pre veľkých klientov (19:23),
  • ako ich zasiahla korona (21:04),
  • čo stálo za tým, že sa im znížil obrat a zvýšil zisk (22:14),
  • aké majú plány s globálnym projektom InsideBe (24:40),
  • na čo použili peniaze od investorov (27:05),
  • aký je biznis model pre InsideBe (28:32),
  • ako presvedčili investorov (29:54),
  • či bude ľuďom stačiť obsah, ktorý nájdu na platforme InsideBe a aké s ňou majú plány (33:11),
  • ako to vyzerá v praxi + case study s Kontentino (38:00),
  • kde vidí Mindworx o 10 rokov (50:30). 

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom. 


Support the show