Ľuboš Ďurovič je marketingový riaditeľ žilinskej firmy Hyperia.
V 135. epizóde Podnicastu porozprával o projektoch, OKR, ale aj o hľadaní nových ľudí.
Detailnejšie porozprával:
- čo zrealizovali v Hyperii za poslednú dobu a aké projekty má Ľuboš na starosti (1:53),
- čo všetko robia v rámci marketingu (4:39),
- koľko percent z budgetu vyčlenili na marketing (5:38),
- prečo je SEO dlhodobejšia investícia (9:17),
- v akej forme robia mailing (10:28),
- ako mnoho firiem berie mailing na ľahkú váhu (13:10),
- čo im zabezpečuje rast firmy (14:14),
- aká škálovateľnosť je pre nich zaujímavá (16:04),
- komu sa zodpovedá (17:19),
- aké ciele sleduje v rámci marketingu (17:43),
- ako vyzerajú ich meetingy (18:38),
- aké ciele sledujú na terciálnej báze (19:38),
- ako pracujú s OKR (22:30),
- ako prebieha nábor nových ľudí a aké kvality by mali mať uchádzači (25:28),
- ako uchádzači reagujú, keď ich pozve na prechádzku (29:06),
- aké otázky sa uchádzačov pýta počas druhého kola (30:37),
- na čo sa zameriavajú počas skúšobnej lehoty (32:26),
- ako často mávajú tímové porady (34:47),
- či majú problém nájsť šikovných ľudí a prečo upustili od toho, že zamestnanci musia byť zo Žiliny (39:17),
- akí ľudia sa im hľadajú najťažšie (42:08),
- o využívajú headhuntingové agentúry (44:34),
- o firemnej kultúre (46:08),
- o podcaste, na ktorom spolupracuje a čo je jeho cieľom (49:39).
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.