Kristína Čambalová je riaditeľka a majiteľka PR agentúry Kharisma.
Kharisma je PR agentúra, v ktorej už viac ako 11 rokov poskytujú slovenským aj zahraničným klientom služby a poradenstvo v oblasti Public Relations.
Kristína Čambalová v 1. časti rozhovoru detailnejšie porozprávala:
- čo je úlohou PR agentúry (1:24),
- prečo sa založiť vlastnú PR agentúru (2:37),
- aký je vzťah medzi žurnalistom a PR (4:57),
- či existujú novinári, ktorí nespolupracujú s PR agentúrami (7:06),
- či sú žurnalisti zaplavení informáciami od agentúry (13:42),
- čo sa za 11 rokov zmenilo v oblasti PR (16:28),
- či je dôležitejšie dostať klienta do printového alebo do online média (19:27),
- či ešte majú čo vymýšľať pre klienta, s ktorým spolupracujú 11 rokov (22:00),
- kedy si klienti hľadajú PR agentúru (23:28),
- čo je monitoring médií (28:04),
- aké printové médiá sú pre nich najzaujímavejšie (29:17),
- či si môže robiť firma aj sama PR a v akých prípadoch je to najvhodnejším riešením (30:55),
- ako sa zviditeľniť v médiách (34:57),
- o budgetoch (40:25),
- za čo platí klient (42:05),
- ako je to s ľuďmi v PR agentúre (44:21).
Sponzorom 140. epizódy Podnicastu je Ing. Iveta Chodelková, ktorá sa okrem účtovníctva a miezd venuje aj zápisu do Registra partnerov verejného sektora.
Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.
Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.
Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected].
Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.