Kristína Čambalová je riaditeľka a majiteľka PR agentúry Kharisma.
 
Kharisma je PR agentúra, v ktorej už viac ako 11 rokov poskytujú slovenským aj zahraničným klientom služby a poradenstvo v oblasti Public Relations. 

Peter Chodelka a Kristína Čambalová v 2. časti detailnejšie povedali: 

  • aké dôležité je načasovanie kampane (1:52),
  • akú stratégiu zvolili (3:44),
  • či je ideálne poslať viac tlačových správ na jednu tému (6:24),
  • prečo sa Peter Chodelka rozhodol pre PR agentúru Kharisma (7:41),
  • či agentúra zastupuje v jeden moment viacero klientov, ktorí sa venujú rovnakej oblasti (10:52),
  • aký je bežný postup pri začiatku kampane (12:42),
  • či je Kristína Čambalová spokojná s výsledkami kampane (14:21),
  • aká je úloha klienta pri zadávaní kampane (16:39),
  • ktoré výstupy boli najúspešnejšie (22:22). 

Sponzorom 141. epizódy Podnicastu je Ing. Iveta Chodelková, ktorá sa okrem účtovníctva a miezd venuje aj zápisu do Registra partnerov verejného sektora.

Všetky epizódy Podnicastu nájdete na podnicast.com alebo na Spotify, Apple Podcasts a Google Podcasts.

Týždenný (ne)biznisový newsletter SEDMIČKA, v ktorom sa dozviete zaujímavé tipy a triky, môžete začať odoberať na podnicast.com/sedmicka.

Ak nám chcete dať spätnú väzbu, máte nápad na zlepšenie alebo by ste v Podnicaste chceli počuť niečo konkrétne, napíšte nám na [email protected]

Ďakujeme, že ste s nami a počúvate Podnicast s Petrom Chodelkom.

Support the show