Chceš vedieť, ako zmenila pandémia správanie zákazníkov a čo by nemalo chýbať určite v tvojej stratégii? Ktoré návyky sa naopak vôbec nezmenili a na aké dočasné trendy by si sa nemal spoliehať? Je flexibilita naozaj tak dôležitá a čo so sebou obnáša? Budú ľudia viac šetriť alebo dajú prednosť skôr eco-friendly a kvalitnejším produktom?

To všetko sa dozvieš v našej poradni Marketingové digiTALKy.

Naším hosťom je Marian Timoracký, ktorý pôsobí ako Partner v agentúre MARK BBDO.

Marian bol pred viac ako 25 rokmi historicky prvým strategickým plánovačom v reklame na Slovensku. Od prieskumov verejnej mienky sa presunul do agentúry ku strategickému plánovaniu. Špecializuje sa na oblasť brand managementu a customer experience. Okrem toho publikoval mnoho odborných štúdií, knižných publikácií, článkov a pôsobil v porote pre EFFIE či Zlatý klinec.

Záznam z live stream nájdeš na našom FB Digitálna Univerzita a Youtube kanály.

Ak chceš získať komplexný prehľad v online marketingu aj s praktickými znalosťami, navštív náš web a zisti viac o našom štúdiu: https://digitalnauniverzita.sk/