Ondřej Ilinčev zlepšuje efektivitu webu, tzn z terajšieho počtu návštevníkov vytvorí viacej zákazníkov. Využíva kombinácie psychológie, designu, presvedčivých textov a užívateľských výskumov. Na túto tému píše blog v ČR, prednáša, organizuje firemné workshopy.
ZDROJE:
· Ondřej Ilinčev (www.ilincev.com) – viac informácii o dnešnom hosťovi
· Odporúčaná kniha: The Win Without Pitching Manifesto, Blair Enns
· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podkastu
· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu
· Prihláste sa k odberu Extra obsahu Silnej kávy => tu
POZNÁMKY:
[01:21] Čo je dôležité k úspechu čo si väčšina možno nemyslí?
· Robiť rýchle inteligentné chyby
[02:07] Príbeh, začiatky práce s webom
· To čo je pekné, nie je vždy funkčné a to čo je funkčné nie vždy vytvára zisk
[03:32] Pochopiteľnosť je viacej ako Presvedčivosť
· Mimoriadny význam prvého dojmu
· Dôležité fakty – ako rýchlo sa návštevník webu rozhoduje
[06:32] Dôležitosť užívateľských výskumov – načo slúži UX analýza
· Kombinácia intuitívnosti pochopiteľnosti a presvedčivosti
· Dobrá správa: podľa štúdie „The Messy Middle“ trend rozhodovania pri nákupe: stále menej ľudí hľadá „najlacnejšie“, viacej ľudia začínajú vyhľadávať „najlepšie“
[08:17] Vstupná stránka (Landing page)
· Aký je jej účel a čo by mala obsahovať
[11:14] Aké údaje webu, ktoré sa dajú merať sú dôležité?
· Customer lifetime value (dlhodobá hodnota zákazníka)
· Analýza presvedčivosti: Text je 2x efektívnejší ako grafika
[15:22] SILNÁ KÁVA NA ZÁVER
· Osobný zvyk ktorý pomáha: ľadová voda,
Ondrova prednáška. https://www.barcampkolin.cz/2018/prednaska/14
Záverečná myšlienka
· Pochopiteľnosť a prvý dojem je dôležitejší ako presvedčivosť a triky
ZDROJE:
· Ondřej Ilinčev (www.ilincev.com) – viac informácii o dnešnom hosťovi
· Odporúčaná kniha: The Win Without Pitching Manifesto, Blair Enns
· Silná káva (www.silnakava.sk) – web podkastu
· DEKRA Development (www.dekra-development.sk) – partner podcastu