Múdre hlavy hovoria, že vytvorením bezpečného priestoru pre vyjadrenie spätnej väzby na poskytovanú službu sa dá predchádzať šíreniu názorov v prostredí, nad ktorým už človek nemá kontrolu. A kto má záujem čítať o sebe na modrom koníkovi? Ambulancia, ktorá nemá vytvorený efektívny kanál pre svojich pacientov, cez ktorý môžu lekárovi sprostredkovať svoj názor si v podstate koleduje o problém. V rámci systémov hodnotenia bezpečnosti pacienta, má dokonca ambulancia povinnosť mať systém spätnej väzby zavedený. Frustrovaný pacient, ktorý nemá možnosť vyjadriť svoj názor a komunikovať s lekárom sa totiž obráti inde. Ambulancii to môže značne uškodiť. Existujú rôzne spôsoby ako pacientovi umožniť vyjadriť názor. V tomto podcaste vám s JUDr. Ivanom Humeníkom, PhD. z advokátskej kancelárie h&h PARTNERS. predstavíme postup, ktorý vám ušetrí čas, v očiach pacientov z vás urobí pokrokového lekára a spoľahlivo a jednoducho vám zabezpečí plnenie povinnosti pre účely klinického auditu.